joi, 30 decembrie 2010

Intamplare adevarata

Deseori se spune ca pisica,la fel ca si catelul isi alege stapanul.
Perfect adevarat...ni s-a intamplat si noua.
Acum cativa anisori buni,sotul meu ,care ma curta pe atunci-a venit prima data in vizita la parintii mei.Aveam emotii,bineinteles,dar cea mai mare emotie mi-a dat-o Tasha,pisica parintilor.Sotul meu nu avusese animale acasa,si stiam ca Tasha este foarte suspicioasa in ce priveste necunoscutii.
Sotul meu a intrat in casa,a sarutat mana viitoarei mame soacre ,ca un ginere bine-crescut,care dorea sa faca impresie buna,si a cautat din priviri un fotoliu pe care sa se aseze... surpriza,l-a ales pe cel al Tashei.
Aveam emotii ...Tasha foarte natural,a venit repede langa fotoliu,i-a mirosit o mana,si cand ne asteptam mai putin i-a sarit in brate...
Si asta a fost tot...din momentul acela au devenit foarte buni prieteni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu