miercuri, 29 decembrie 2010

De ce acest blog

Am crescut inconjurata de pisici.Cu primele m-am jucat vara,cand imi petreceam vacantele la dragii mei bunici.
Am reusit la facultate,si in primul an de studentie am primit cadou o pisicuta de la colegi ,o frumusete de puiut,tarcat,de rasa comuna.
Sa va spun sincer,nu prea stiam cum sa ma port cu ea,eram stangace in gesturi si comportament,dar Tasha,a stiu sa ma....dreseze in stilul caracteristic felin.A fost studenta un semestru-adica am fost colege de camera la camin.
In vacanta de iarna,parintii,care nu stiau de existenta ei au facut niste ochi mari si mi-au spus sa ma hotarasc pana a doua zi ce voi face cu ea.Dimineata,m-am trezit cu noaptea in cap,suparata si nehotarata ,pentru ca,sincer mi se rupea sufletul la gandul ca trebuia sa o dau.
Am avut marea surpriza sa o gasesc in bratele mamei,pe fotoliu(mama a fost cea care nu privit-o cu ochi buni,la inceput) si Tasha convins-o foarte repede.
In timp,cu trecerea anilor,mi-am dat seama ca pisicile transmit multe mesaje  clare prin comportament,miscari,mieunat.
Tasha a ramas la parinti,unde a trait fericita si santoasa 17 ani.Acum sunt la casa mea si  avem o alta pisica ,o siameza  gasita acum cinci ani, pe strada intr-o stare jalnica.Se numeste Tzitzi-este un nume ciudat,veti spune ,dar a fost singurul nume la care a raspuns.
Poznele pisicii,comportamentul ei blazat,tenace,de o indrazneala nebuneasca ne-a dat ideea acestui blog  bazat pe problemele complexe ale felinelor noastre iubite

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu